WOW zadel

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

j_e_t

WOW zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 15:55

Hello!

Ik heb voor mijn d-pony een nieuw zadel nodig, dus zat ik even wat rond te kijken en heb wat vraagjes over een wow-zadel. Ik zag dat deze zadels helemaal aangepast kunnen worden aan elk paard omdat het uit losse onderdelen bestaat? De inch maat van het zadel mag voor mijn pony namelijk niet groter zijn dan 16,5 en daarnaast heeft ze ook een niet zo makkelijke bouw. Ze heeft redelijke schoft, smalle schouders en wordt daarna wel rond (buik). Ik heb al aardig wat zadels gepast maar heb eigenlijk nog niets gehad wat fijn ligt.

Nu vroeg ik mij af: als ik een tweedehands wow-zadel koop, met bijvoorbeeld inch maat 17 of 18, kan een wow-fitter daar dan een 16,5 inch zadel van maken? Of zou dat niet kunnen?

Heeft iemand eventueel nog tips voor type(s) zadels welke misschien bij de bouw van mijn pony past/passen? Of andere merken van op maat gemaakte zadels?

C_arola
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Re: WOW zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 16:02

I had a lot of things I was going to do, then I picked up a book

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten