Is er hier iemand die weleens besteld vanuit de fabrikant zelf? Zag dat ze in de UK wel erg leuke prints hebben, maar dat de prijzen daar ook anders liggen. Wie besteld er weleens wat, en hoe gaat dat in zijn werk?
Vaak als je met een grote groep besteld zijn de kortingen vaak ook hoger uit bv. ierland/engeland Denk aan horseware dekens en wormkuren Maar je wilt natuurlijk weatherbeeta weten, dat weet ik zo niet maar volgens mij zijn de dekens uit land van oorsprong vaak wat goedkoper.
Udo2001
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 22:39
Wat is de wisselkoers weet iemand dat? WEATHERBEETA ORIGINAL 1680D COMBO HEAVY voor 129,99 pond. Super mooie en fijne dekens... De mijne zijn nu na 6 jaar intensief gebruik aan t verslijten.
Verzenden uit de UK is tussen de 12 en 25 euro. Je bent niet altijd veel goedkoper uit als je daar koopt (tenzij het uitverkoop is) en de levertijden zijn ook vaak best lang.
ik bestel regelmatig WB dekens uit engeland via www.equestrianclearance.com werkt heel fijn, levertijd is maar ietsje langer. Maar betaal wel met een VISA CARD, anders lukte het mij niet. Voordeel dat zij dus zowel WB dekens hebben als anders merken zoals MASTA, Mark Todd, ect. Voordelig is het inderdaad pas als ze opruiming hebben, en dan moet maar net je maat er tussen zitten. Ik heb vorige keer in mei besteld en had doen voor 75 Euro incl. verzenden een 100 grams deken met vaste hals, das wel een mooie prijs