pff zit al sinds een tijdje met een keuze in mijn hoofd.
En ik kom er maar niet uit :3
ik ben een recreatieve buitenrijder, alleen in de winter moet ik helaas vaak in de bak rijden.
Ik heb 2 zadels, een western en een Portugees zadel...
Ik rij veel op mijn westernzadel. Heerlijk gewoon, zeker voor buiten ( en dat is wat ik het meeste doe.)
Alleen in de bak wil ik toch graag het dressuurmatige wat meer oppakken zodat we in de winter gewoon goed bezig blijven.
Het Portugese zadel heb ik nu 3 jaar en merk dat ik er steeds minder graag op rijd, en dus in de bak ook naar het westernzadel pak.
Ik ben begonnen met het idee voor mezelf dat het westernzadel vooral voor buiten is, en het Portugese voor in de bak...
ja en jullie raden het al, een hele tijd volgehouden, maar sinds deze zomer ligt het Portugese zadel alleen nog maar in mijn kast, om een of andere reden vind ik het heeerlijk zitten, maar toch niet altijd fijn rijden (mijn lichaam/gewrichten is/zijn af en toe erg pijnlijk)
Dit is inderdaad de reden dat het er dus maar ligt.
Nu mijn keuze,
ik vind het zadel prachtig, en ben er nog zo verliefd op ook al pak ik het nooit meer...
Maar zit toch steeds meer naar een dressuur zadel te kijken (vzh gaat niet super ivm last)
Wanneer ik een dressuur zadel wil, moet ik mijn portugese toch echt gaan verkopen...
En omdat t zo gaaf zadel is ben ik stiekem bang om ooit spijt te krijgen...
Het is mijn eerste zelf gekochten zadel.
Maar een dressuur zadel met al die leuke dekjes
En wat misschien voor mij toch makkelijker/beter is...
HELP WAT MOET IK NOU DOEN....????
ja geloof het of niet, het is zo moeilijk