1200D of hoger 0gr regendeken met onderlengte 135, waar?

Moderators: Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tamary

1200D of hoger 0gr regendeken met onderlengte 135, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-13 20:45

Zoals de titel al zegt. Ik zoek ivm vandaal (dekens trekken is het beste tijdverdrijf dat er is) in de kudde naar een regendeken 0gr. in maatje 135 of 125 voor een welsh A (pony groeit nog wat). Navraag in de winkel gaf als antwoord : "Nee die bestaan niet, pony's die er in passen zijn te goedkoop voor zulke dure dekens volgens de fabrikant".

Nu wil ik er eigenlijk 1 (of liever 2) om achter de hand te hebben en hopelijk nooit nodig, maar ik weet hoe dat gaat. Je hebt het niet of ze gaan stuk op zaterdag middag/avond bij pestweer/voorspelling pestweer. 600D-tjes overleven het hier gewoonweg niet (en antibijt gaat hier al per liter).

Wie weet dus een adres?
Verdere eisen:
loopsplitten
fleecevoering
staartflap
kruissingels
bilkoorden
geen hals (er moet wat pony overblijven om mee te stoeien) ook geen halve (die staat ivm ruif te vaak op standje inregenen nl).

Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-13 20:54

Kitty_ schreef:
Is dit misschien iets? Dekens zijn van dezelfde stof als de rambo dekens gemaakt: http://www.premierequine.co.uk/PBSCCata ... ID=2015816 of een Fedimax deken als je iets goedkopers zoekt.

Die is zeker een optie. Fedimax ken ik, maar geen kleine maatjes met mijn eisen tot nu toe.

Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:24

tamary schreef:
Navraag in de winkel gaf als antwoord : "Nee die bestaan niet, pony's die er in passen zijn te goedkoop voor zulke dure dekens volgens de fabrikant".

:n
wat een raar antwoord. Mijn pony krijgt ook gewoon zo'n deken, gewoon omdat deze het beste waterdicht zijn. Wil ik best iets meer voor betalen. Er was altijd een Amigo Pony lijn voor de kleintjes en Bucas heeft ook een pony lijn. Paardendrogist heeft ze: http://www.paardendrogist.nl/productgroep/1119/1122/paardendekens/outdoordekens?fn_pasvorm=Pony&fn_maat=125&sn=1. Je kunt ook eens op de Duitse EBay kijken en zoeken op outdoordecke. Bijvoorbeeld deze. Helaas alle maatjes uitverkocht maar wie weet hebben ze binnenkort wel meer.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie