Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
 )                                                         

Ik rijd ongeveer 5 keer per week ( en dan iedere keer een uur tot 2 uur ) Hij zit echt super. Beugelriemen gingen in het begin nogal stroef, maar  ik ben echt helemeel
 Ik rijd ongeveer 5 keer per week ( en dan iedere keer een uur tot 2 uur ) Hij zit echt super. Beugelriemen gingen in het begin nogal stroef, maar  ik ben echt helemeel  over het zadel
 over het zadel                                                         
 .
  . )  en heb ik hem met pijn in het hart toch maar verkocht.....
 )  en heb ik hem met pijn in het hart toch maar verkocht..... .
 .                                                         

.
 .                                                          .
 . .Ik heb er leren beugelriemen aan hangen omdat ik die wel prettiger vind. Er is 1 klein nadeeltje, want de singelriemen die gaan bij de gaatjes die je gebruikt uitrekken, dus ik denk dat ik die tegen de tijd dat ze er bijna doorheen zijn vervang door leren riemen. Een vriendin van mij heeft dit al moeten laten doen na 3 jaar.  Succes groeten
 .Ik heb er leren beugelriemen aan hangen omdat ik die wel prettiger vind. Er is 1 klein nadeeltje, want de singelriemen die gaan bij de gaatjes die je gebruikt uitrekken, dus ik denk dat ik die tegen de tijd dat ze er bijna doorheen zijn vervang door leren riemen. Een vriendin van mij heeft dit al moeten laten doen na 3 jaar.  Succes groeten