[HAR] welk dek onder Randoll's zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BianCatjee

[HAR] welk dek onder Randoll's zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 10:38

Hallo bokkers,

Ik heb al enige tijd een Randoll's boomloos zadel maar nu vraag ik me af, welk dek kan ik hier het beste onder gebruiken?
Had er een westernpad bij (zo'n grote) maar die is veel te groot voor mijn merrie.
Ik heb laatste keer (tevens de eerste keer dat ik het zadel gebruikt heb) een vrij dik dressuurpad gebruikt.

Heeft iemand tips of ideeën wat ik hiervoor kan gebruiken?

Mvg Bianca

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 10:44

Je kunt er een Barefoot pad met inlages bij gebruiken: http://www.fijnzadel.nl of als je een wat budgetvriedendelijkere oplossing zoekt bijvoorbeeld deze pad: http://www.agradi.nl/kerbl-zadelpad-voor-boomloos-zadel-zwart-full.htm
Op boktmarkt of marktplaats kun je ook wel tweedehands pads voor onder boomloze zadels vinden. De Randolls is qua model vrij gelijk aan de Barefoot Cheyenne dus een pad geschikt voor dat model zou moeten passen. Een pad met inlages is wel essentieel onder een Randolls, dit houdt de ruggengraat vrij van druk. Succes met het vinden van een geschikte pad!

BianCatjee

Re: [HAR] welk dek onder Randoll's zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 10:48

Swift: bedankt voor de tips! Ik ga eens even kijken :)

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 10:26

Beetje laat antwoord, maar kwam er net langs. :Y)

Ik heb ook een Randoll en heb daar nu een Barefoot cheyenne pad onder liggen, het ligt echt precies goed dus die raad ik je zeker aan!

Cocohannah

Re: [HAR] welk dek onder Randoll's zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:36

een cheyenne pad gebruikte ik ook nu heb ik ondertussen al een ander zadel