Nieuw rij jasje gezocht

Moderators: Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Lieess

Nieuw rij jasje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 18:52

Hoii,

Ik mag een nieuw rij jasje uitzoeken ( mijn oude is iets te klein aan het worden..)

Weten jullie misschien nog leuke rij jasjes? ze mogen niet te duur zijn (niet meer dan 80,-) kleur maakt niet uit.

Alvast bedankt :)
Laatst bijgewerkt door Lieess op 13-11-13 19:01, in het totaal 2 keer bewerkt

dus geloof in jezelf, juist wanneer het lijkt alsof het niet meer loopt, je kan rennen, rennen met je hoofd omhoog

kleinvosje

Re: Nieuw rij jasje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:55

Dan zul je toch iets meer informatie moeten geven wat betreft kleur, model, budget.

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Lieess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 19:03

Bedankt voor de tip, dat was ik er vergeten bij te zetten. Ik heb het veranderd

dus geloof in jezelf, juist wanneer het lijkt alsof het niet meer loopt, je kan rennen, rennen met je hoofd omhoog

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:03

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:04

Vrinedinnetje van mij heeft een HH zwart jasje maat 36 voor zeer weinig te koop, kaartje hangt er nog aan...

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:09

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten