Iemand ervaring met Cross country boots Expert Equi-Guard?

Moderators: Apple, Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AmberB_

Iemand ervaring met Cross country boots Expert Equi-Guard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 09:20

Hoi allemaal!!

Ik wil volgend jaar crosstrainingen beginnen met mijn kwpn merrie. Ik wil gewoon rustig aan beginnen en kijken of ze het leuk vind en er aanleg voor heeft. Nu zijn crossbeenbeschermers vrij prijzig helaas en ik zie het niet zo zitten voor 150euro aan beenbescherming (voor en achter) aan te schaffen zonder zeker te weten of we echt een cross zullen gaan starten.

Nu kwam ik via een SGW topic terrecht bij de website van Hooks. Zij hebben erg mooie spullen voor een niet al te dure prijs.

Nu viel mijn oog op de Cross country boots Front Expert X-country Equi-Guard® en de Cross country boots Rear Expert X-country Equi-Guard®

Voor Achter
Afbeelding Afbeelding

Nu vond ik deze heel erg lijken op de crossbeenbeschermers van N.E.W. qua vorm en uitstraling.
Afbeelding

Zouden de beenbeschermers van Equi-Guard misschien goede beenbeschermers zijn om mee te beginnen en te kijken of we SGW leuk vinden?
Als we uiteindelijk officieel gaan starten schaf ik wel andere aan. (Dat zal pas volgende jaar zijn, wil het eerste jaar nog niet officieel starten.)

Dus heeft iemand ervaring met het merk Equi-Guard? Heeft iemand toevallig deze beenbeschermers?

Calippo <3 Wizzard†

CoenCoen

Re: Iemand ervaring met Cross country boots Expert Equi-Guard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 17:27

Ben ik ook benieuwd naar

120941

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 17:33

Ik heb ze ook voor de cross, maar doe er altijd nog (gekleurd) duct tape omheen want heb 1x mee gemaakt dat het af was gegaan. Maar verder zijn ze mega fijn

A horse is youur best friend, you can tell them everything and no one else wil ever kno

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:59

Zit er wel een harde plaat in de hooks beschermers?

''Dreams will get you nowhere, a good kick in the pants will take you a long way.''

-- Baltasar Gracian

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 19:05

Staat wel in de omschrijving "Durable cross country boots with EVA foam inner that does not absorb water. PVC bar to protect the tendon. Sturdy Velcro fastening.
2520D ballistic nylon."

Calippo <3 Wizzard†

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:12

Interessant, zijn ze gemakkelijk te krijgen?

<3 Bjoet & Maéva <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:18

Ik heb ze ook :j

Heb ze nu 1 volledig seizoen gebruikt en ben er erg tevreden over. Zijn bij mij nog niet afgezakt/afgegaan. Ze zien er ook nog prima uit en niet stuk dus ze gaan hun tweede seizoen in straks :)

Haddaway <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie