Ik wil volgend jaar crosstrainingen beginnen met mijn kwpn merrie. Ik wil gewoon rustig aan beginnen en kijken of ze het leuk vind en er aanleg voor heeft. Nu zijn crossbeenbeschermers vrij prijzig helaas en ik zie het niet zo zitten voor 150euro aan beenbescherming (voor en achter) aan te schaffen zonder zeker te weten of we echt een cross zullen gaan starten.
Nu kwam ik via een SGW topic terrecht bij de website van Hooks. Zij hebben erg mooie spullen voor een niet al te dure prijs.
Nu viel mijn oog op de Cross country boots Front Expert X-country Equi-Guard® en de Cross country boots Rear Expert X-country Equi-Guard®
Voor Achter

Nu vond ik deze heel erg lijken op de crossbeenbeschermers van N.E.W. qua vorm en uitstraling.
Zouden de beenbeschermers van Equi-Guard misschien goede beenbeschermers zijn om mee te beginnen en te kijken of we SGW leuk vinden?
Als we uiteindelijk officieel gaan starten schaf ik wel andere aan. (Dat zal pas volgende jaar zijn, wil het eerste jaar nog niet officieel starten.)
Dus heeft iemand ervaring met het merk Equi-Guard? Heeft iemand toevallig deze beenbeschermers?