Ik vroeg mij af of er een nederlandse dealer is die de 5star pads verkopen. Zo nee, misschien een duitse dealer? Ik kan namelijk niets vinden op het internet, alleen in de usa.
Ik heb mijn 5 star besteld bij www.foxranch.de Een week na bestelling had ik de pad in huis (wel rechtstreeks uit de VS , ik moest wat bijbetalen aan de postbode) Je zou ook Arthur kunnen bellen, misschien heeft hij ze nu wel.
Ik ga hem waarschijnlijk bij haar aanschaffen maar ik zit nog erg te twijfelen over de dikte(3/4 of 7/8) en de kleur. Mn zadel wordt honeybruin met chocolade kleur zitvlak en de randen van het leer (afgewerkte randen) zijn zwart. Ik ga voor de zwarte of bruine pad. Wat zouden jullie doen?
mirgino
Geplaatst: 06-11-13 19:39
mijn zadel is coffee en heb een zwarte pad en heb voor daarop een donkerrode blanket.
Ik heb zelf de 7/8. Geweldige pad trouwens! Ik zou er wel een onderlegpad onder doen tegen het vies worden van je dure pad, scheelt je echt een heleboel werk in het schoonmaken, want die padliner kun je nl gewoon in de wasmachine doen. Bij Profi-Tack.de hebben ze hele fijne. Momenteel niet op voorraad, maar die komen vast wel weer: http://www.profi-tack.de/product/5-star ... 13371.html Misschien kan Lucky Leather ze trouwens ook wel leveren?
NRJ
Geplaatst: 11-11-13 18:51
Ik heb gekozen voor de 3/4" omdat ik graag met en zonder blanket wil kunnen rijden en deze werd daarbij aanbevolen op de site van 5 star. En omdat de geverfde pads kunnen afgeven op lichtere paarden, ben ik gegaan voor de naturel kleur.