ongebroken happy mouth ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

TsarinaZ

ongebroken happy mouth ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 22:09

ik heb een paardje dat heel gevoelig is in de mond en zoek dus een zeer zacht bitje!
normaal rij ik haar met een dubbelgebroken watertrens deze was iets te groot dus ben ik even overgestapt naar
een enkel gebroken bitje.. hier reageerd ze zowel beter als slechter op.. ze komt sneller in aanleuning maar begint vaak met haar hoofd te gooien...
nu dacht ik om een ongebroken happy mouth bitje te proberen (appel smaak) zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben ?

alvast bedankt

NaomiJouke

Re: ongebroken happy mouth ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:10

Volg ook even was ook van plan om hem te kopen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:42

Ik heb hem voor mijn paard. Bevalt goed. Voorheen gebruikte ik een dubbelgebroken bit maar hier was ze erg onrustig mee. Overdreven kauwen op het bit. Nu ik deze heb neemt ze hem goed aan en is ze rustig in haar mond. Moet er wel even bij zeggen dat de mijne absoluut geen ijzer verdraagt in haar mond.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 02-11-13 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

SanneZoee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:46

Mijn pony reageerde de eerste dagen er erg goed op, maar daarna wou ze steeds schuren en had ze kleine wondjes in haar mondhoeken. Nu gebruik ik toch maar watertrensje dubbel gebroken.

smurffie

Re: ongebroken happy mouth ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:49

Ik had hem voor mijn pony, helaas was hij veel te dik voor haar. Heb een ongebroken bustrens en een dubbelgebroken kopere bustrens nu voor haar waar ze lekker op loopt.

Onthoudt goed dat een dunner bit niet altijd scherper is, een bit moet namelijk wel passen