Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
8nnemiek schreef:Een bustrens ligt fijner in de mondhoeken.
Een watertorens is goedkoper, en sommige mensen vinden het mooier, en doordat de ringen kunnen draaien schijnt het wat rustiger in de mond te liggen als je onrustige handen hebt, maar ik ben er zelf niet zo'n fan van omdat de mondhoeken er kapot van kunnen gaan, er kunnen velletjes tussen komen.
8nnemiek schreef:Een bustrens ligt fijner in de mondhoeken.
Een watertorens is goedkoper, en sommige mensen vinden het mooier, en doordat de ringen kunnen draaien schijnt het wat rustiger in de mond te liggen als je onrustige handen hebt, maar ik ben er zelf niet zo'n fan van omdat de mondhoeken er kapot van kunnen gaan, er kunnen velletjes tussen komen.

8nnemiek schreef:Nou, omdat het bitstuk mee beweegt met de bitringen bij een bustrens wordt de beweging meegenomen naar de mond in bij een bustrens. Bij een watertrens blijft veel beweging bij de bitringen hangen en blijft het mondstuk gewoon op dezelfde plek liggen bij verticale bewegingen. Lastig uit te leggen, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel![]()
En bij bitringen moet je minimaal een halve cm groter nemen omdat de bitringen het bit kleiner maken. Veel mensen houden daar geen rekening mee, waardoor het bit ineens gaat klemmen door die ringen.