Bij Divoza hadden ze een mooie aanbieding, de deken kopen en een liner er gratis bij.
Echter in eerste instantie wilde ik graag de choco kleur maar die zouden pas eind januari geleverd kunnen worden.
Doe dan maar de blauwe. De grote maat 6.6 incl. liners konden binnen 1 week na betaling geleverd worden, de kleine 5.9 pas binnen 4 tot 6 weken
Na 1,5 week maar eens gebeld waar mijn deken bleef, bleek dat het op 1 order uitleveren stond, direct aangepast en de volgende dag al in huis
Nu net maar eens de eerst geleverde deken gepast, blijkt dat er geen bilkoord bij zit
dus maandag maar weer eens bellen.Ik denk zal direct de rest ook maar eens na kijken en nou kom ik er achter dat ze fleece liners hebben geleverd...
Ik had bij beide dekens 100 grams liners besteld maar op deze fleece liners staat 400 gram.
Het is de bedoeling dat mijn paarden overdag buiten staan in de paddock en eerlijk gezegd vraag ik mij af of dat wel goed gaat met fleece liners.
Kan iemand mij het verschil (voordelen/nadelen) uitleggen tussen de gewone liners en fleece liners voordat ik maandag weer naar Divoza bel?