Hoofdstel harry horse

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tirzasarah10

Hoofdstel harry horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 19:49

Ik heb ongeveer 3 jaar terug een hoofdstel van harry horse gekocht en maar een half jaar gebruikt en niet eens intensief. Alleen is het bakstuk nu stuk maar het niet zomaar ff een bakstuk die je dus ff vervangt. ik ben ermee terug geweest en hun konden er niks mee en ook niet bestellen, alleen terug sturen naar harry horse maar dan zou het heel veel geld kosten. Ik vond hem laatst weer en zit er nu toch weet iedere keer over te denken. Dus zou iemand weten welke uitvoering het is? [size=9]sorry voor de slechte kwaliteit foto's

Dit is het hoofdstel:
Afbeelding

Het kopstuk:
Afbeelding

Het stukken bakstuk:
Afbeelding

Merkje op de frontriem:
Afbeelding

:wave:

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:50

Waarom kun je het bakstuk niet vervangen dan ?
Edit; is dat omdat je exact de originele wil?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 21:09

LukieBradley schreef:
Waarom kun je het bakstuk niet vervangen dan ?
Edit; is dat omdat je exact de originele wil?

Hij is nergens verkrijgbaar het originele maakt mij niet maar het is een moeilijke maat(hij is heel dun)

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:15

Dat is de HH Wing model, die is er alleen nog in Crystel Wing versie met Crystal frontriem dus maar verder wel indentiek met de neusriem, bakstuk en keelriem samengevoegd in het kopstuk. Maar dit model is er inderdaad niet meer. Terugsturen naar HH is helemaal niet kostbaar voor de detaillist. Maar HH adviseert wel altijd het leer goed te onderhouden met ledervet etc zodat het leer soepel blijft, doe je dat niet dan kan het leer inderdaad zo stug worden en uitdrogen dat het scheurt. Leer valt of staat bij goed onderhoud.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 21:21

BopjeBo schreef:
Dat is de HH Wing model, die is er alleen nog in Crystel Wing versie met Crystal frontriem dus maar verder wel indentiek met de neusriem, bakstuk en keelriem samengevoegd in het kopstuk. Maar dit model is er inderdaad niet meer. Terugsturen naar HH is helemaal niet kostbaar voor de detaillist. Maar HH adviseert wel altijd het leer goed te onderhouden met ledervet etc zodat het leer soepel blijft, doe je dat niet dan kan het leer inderdaad zo stug worden en uitdrogen dat het scheurt. Leer valt of staat bij goed onderhoud.

Heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg _/-\o_ ik heb het leer goed verzorgt maat het is heel vreemd afgesleten. Maar ik ga dan kijken voor een 2e hand hoofdstel en het over zetten.