Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
smurffie schreef:Een vz hoort enkel een grotere voorwrong te hebben en achter niks. Op een vz hoort geen kuitwrong.De voorwrong is groter dan bij een spring en daarmee zou een kuitwrong overbodig moeten zijn wanneer je goed in het zadel zit.
Maar als hij eraf te halen is hoort hij er dan wel of heb je hem er gewoon opgeplakt zoals bij wintec kan?
)

smurffie schreef:Het zadel heeft een kuitwrong als ik het goed zie, dat heeft alleen een springzadel.
Verder heeft echt niet ieder springzadel een vierkante lepel xanouk dus dat is niet echt een goede onderbouwing.
xNK schreef:Ik denk een springzadelsmurffie schreef:Het zadel heeft een kuitwrong als ik het goed zie, dat heeft alleen een springzadel.
Verder heeft echt niet ieder springzadel een vierkante lepel xanouk dus dat is niet echt een goede onderbouwing.
Mijn zadel is écht een vzh zadel, maar ik heb wel een kuitwrong
met een vz loopt je voorwrong tot 3/4 van je zweetblad, dan moet je zadel wel heel groot zijn wil je een kuitwrong kwijt kunnen.