Stang en trens ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

J_Verlangen

Stang en trens ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 00:16

Hoihoii!

Ik train het paard van een vriendin van mij op Z2 niveau, dus me stang en trens. Het is haar hoofdstel maar het lijkt alsof het niet goed zit.

Hoe zit het precies met een stang en trens qua op maat maken ? -met de 2bitten enzo-

xxx

Angela

Re: Stang en trens ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 00:19

Als je niet weet of het hoofdstel op maat zit, dan zou je eigenlijk ook niet met het hoofdstel moeten rijden. Gebruik geen zaken waarvan je de werking niet precies kent.

Waarom zou je het paard op S&T willen rijden en niet gewoon alleen op de trens? Als je niet heel precies met een S&T om kunt gaan doet het meer slecht als goed, en een Z2 paard kan ook prima op een trens gereden worden.

J_Verlangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 00:44

Angela schreef:
Als je niet weet of het hoofdstel op maat zit, dan zou je eigenlijk ook niet met het hoofdstel moeten rijden. Gebruik geen zaken waarvan je de werking niet precies kent.

Waarom zou je het paard op S&T willen rijden en niet gewoon alleen op de trens? Als je niet heel precies met een S&T om kunt gaan doet het meer slecht als goed, en een Z2 paard kan ook prima op een trens gereden worden.

Dat weet ik wel, en ik weet maar al te goed hoe het werkt maar de eigenaresse zegt dat die op maat zit, maar nu vraag ik hier alleen hoe weet ik zeker dat die op een goeie maat zit ?