Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
moonie schreef:lipica die maken ze echt op maat loopt ook een topic over hier op bokt

LOLLYYwood schreef:HKM Spain!
Ik heb een hoogte van 43cm, voetmaat 39/40 en kuitomvang 36/37
Met stickerkorting bij Agradi kunnen kopen voor een kleine 100 euro
LOLLYYwood schreef:Alles staat duidelijk uitgelegd hoe je de stickerkorting moet gebruiken, weet het niet meer vanbuiten... Heb ze in eind mei besteld, ondertussen zeker 5x in de week mee gereden en nog niks ingezakt. Doe ze wel enkel aan bij opstappen en doe ze meteen af als ik ben afgestapt
gewoon een code invullen, die staat op de site zelf als ik het goed heb 
AnneXxX schreef:LOLLYYwood schreef:Alles staat duidelijk uitgelegd hoe je de stickerkorting moet gebruiken, weet het niet meer vanbuiten... Heb ze in eind mei besteld, ondertussen zeker 5x in de week mee gereden en nog niks ingezakt. Doe ze wel enkel aan bij opstappen en doe ze meteen af als ik ben afgestapt
Ja ik bedoelde meer hoe ik aan de stickers kom. Waarschijnlijk bij hun reclame folder bij de post oid. En die heb ik dus niet.
Maar zie ook dat ik niet de mogelijkheid tot passen heb ivm online shop

AnneXxX schreef:Heeft iemand ervaring met ooteman? Petrie perfect voor 145 euro en de juiste maten
Edit: erg veel negatieve verhalen over de perfects.
loslatende coating, wit worden, erg hard blijven, hak die er af valt....