Hai, ik ben al een tijdje opzoek naar een appeltjes groen setje (dekje en peesjes). Weten jullie een site waar ik dit kan kopen. Of hebben jullie zelf een setje waar jullie niks meer me doen en te koop willen doen, dan gaat het vooral om het dekje want de peesjes heb ik al wel gevonden. Maar als je een setje weet graag. Het zadel dekje moet of een ruimer vallrnde cob zijn of een klein vallende full. De peesje moeten maat pony zijn of weet je dit zelfde in een lavendelkeurig setje
Was dat tegen mij? Omdat je zelf niet wil zoeken, alles door anderen wil laten doen, terwijl je gewoon ff een advertentie op de bokt markt moet zetten Ik TeM ook wel ff.
Op de markt dus. Heb al geTeMd, dus dit topic zal wel gesloten worden. Je kunt een advertentie plaatsen, waarin je precies aan kan geven wat je zoekt
Daks
Geplaatst: 22-10-13 18:58
correctie het is je tweede topic. en als je gewoon op de voorpagina van boekt kijkt staat er heel toevallig ene lime set met peesjes op. http://www.bokt.nl/markt/ad/200386/lime ... eesset-cob Heb dan ook geTeMd want het is een dubbel topic.
En als je iets verder zoekt op de site, dan staan er nog heel veel meer leuke dekjes op.
cursebreaker
Geplaatst: 23-10-13 12:07
De QHP pads zijn echt appeltjesgroen en zijn in verhouding ook echt niet duur. Als je even goed zoekt op i-net vind je ze nieuw voor €25 Hebben ze ook bijpassende beenbeschermers van
de kleur is op de foto beetje vertekend en in t echt issie veel feller. Mijn telefoon maakt slechte foto's helaas, maar heb je een beetje een idee