Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_Cindy schreef:De Skito pads zijn boven mijn budget (200+) en tweedehands ben ik ze nog niet tegengekomen

rina schreef:_Cindy schreef:De Skito pads zijn boven mijn budget (200+) en tweedehands ben ik ze nog niet tegengekomen
Hoe kom je er in vredesnaam op dat een Skito + 200 euro kost??? Dat heb ik nog nooit voor een Skito betaald.
Ik heb dus meestal Skito's eronder, en die kom je 2e hands idd maar zelden tegen.
Air Rides werken hier ook, of de Tuffy pads. De rest vind ik persoonlijk te dun.
Kan het met name in de zomer echt zien. rina schreef:Bij Skito waren ze de laatste keer met bestellen 138 dollar. Komt nog wel verzendkosten en invoer overheen. Maar dan nog zat ik niet op 200+ in euro.
Skito moet je overigens gewoon bellen. Ze zijn heel behulpzaam. De site staan idd geen prijzen op, maar dat is ook omdat ze zoveel keuze hebben. 1 van mijn laatste was zelfs met zon dryback. Die vind ik echt ideaal.