dekje voor paard en pony

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zoesther

dekje voor paard en pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 22:03

Hoi,
Ik wil binnenkort een dekje kopen, maar ik rijd op paarden en ponies. Ik vroeg me af of ik i.p.v. 2 dekjes te kopen 1 dekje kan kopen dat paarden en ponies past. Misschien een dekje maat cob veelzijdig/cob dressuur? Heeft iemand ervaring hiermee en misschien foto's?? Alvast bedankt :)

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: dekje voor paard en pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:35

Ik weet niet wat voor zadel je hebt maar ik had voor mijn d pony een full dressuurdekje en die heeft mijn paard nu ook op. In mijn profiel staan foto's dan kun je het zien. Ik zou gewoon voor een full gaan

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 23:48

Ik zou ook voor een Full gaan. Cob zal voor een paard toch aan de kleine kant zijn.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:20

Het heeft vooral ook te maken met de maat van je zadel. Als jij een 18 inch zadel hebt past daar geen cobmaat onder. Laat het dus daarvan afhangen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:23

Gewoon Full dressuur pakken als het paard een dressuurzadel heeft, full vzh bij een vzh zadel. Te groot is niet erg, te klein wel :)