Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik heb er zelf ook een, maar heel fijn zadel!
2005 schreef:Top dressage voldoet niet, moet heel veel aan verbouwd. Doge of Venus zouden kunnen, moet ook nog wat aan veranderd. D1 is echt het model, maar om die nu meteen aan te schaffen, zonder andere merken te kunnen proberen en met een paard wat waarschijnlijk weer uit het zadel gaat groeien moet ik daar echt even over nadenken. Het is niet het goedkoopste zadel.
Zadels van Ninon passen niet, Custom zie ik alleen maar grote, lange zadels mee (ook die met korte kussen). Nog geen een model gezien met oplopende kussens.
en inderdaad, de D1 is nou niet bepaalt goedkoop.2005 schreef:Zadels van Ninon passen niet, Custom zie ik alleen maar grote, lange zadels mee (ook die met korte kussen). Nog geen een model gezien met oplopende kussens.
voor de rest is alles bespreekbaar mogelijk, je kan vrijblijvend iemand laten komen voor advies. Je bent tot niets verplicht...no cure no pay bij Custom!
Amvbeek schreef:Equestor misschien?
Die zijn gericht op korte barokke paarden.
Ik heb specifiek voor de equestor gekozen vanwegecde schoudervrijheid brede boom en breed tussenkanaal. Mijn zadel is de equestor levada.
http://www.equestor.nl