leren halster

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Liesjeex

leren halster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 18:53

:wave: allemaal !

ik ben al een tijdje op zoek naar een zwart leren halster met zilveren gespjes, het liefst onder de 40 euro. iemand tips/aanraders?

alvast bedankt ! :)

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:06

maximexfleur

Re: leren halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:20

Misschien eens kijken op www.hypostore.nl en dan bij premiera, daar staan ook mooie halsters tussen.

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:32

Neem alstjeblieft een halster van kalfshuid. Want dat is heel zacht en schuurt geen haren weg. Ook krijgt je halster minder snel deukjes en rimpels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:34

Mijn halster was uitverkoopje. Mistte een steentje. Bij de epplejeck voor €28,- normaal onder de 40 euro :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-10-13 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:35

Starzu, dat ligt er nogal aan wat je er mee doet he, ik vind dit een hele rare "waarschuwing". Zeker als het halster alleen gebruikt wordt als eigenaar met paard bezig is. Dus geen weidehalster of op stal om. Slaat eigenlijk nergens op :')

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:43

heb je al gekeken op divoza? :)

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:47

GamblersCup schreef:
Starzu, dat ligt er nogal aan wat je er mee doet he, ik vind dit een hele rare "waarschuwing". Zeker als het halster alleen gebruikt wordt als eigenaar met paard bezig is. Dus geen weidehalster of op stal om. Slaat eigenlijk nergens op :')

Ik bedoelde het niet als waarschuwing maar als tip. Ik zie dat ik dat "alsjeblieft" beter heb weg kunnen laten. Whahha

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 15:35

jaa divoza al gekeken ! heb al iets op het oog ! bedankt allemaal ! o en wou het gewoon 'voor altijd' erop laten, dus ook als ze in de wei loopt enzo.

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 15:56

Liesjeex schreef:
jaa divoza al gekeken ! heb al iets op het oog ! bedankt allemaal ! o en wou het gewoon 'voor altijd' erop laten, dus ook als ze in de wei loopt enzo.

Welk halster heb je op het oog? :)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 16:37

Ik heb bij divoza een aantal jaar geleden een heel fijn leren halster gekocht. Gespen en ringen waren wel messing maar binnen de kortste tijd was dat eraf en was alles zilverkleurig. Halster kostte 13,95 en gaat nog steeds mee, ziet er prima uit. Afgezien van het feit dat een paardenvriendje ooit zijn tanden er flink in heeft gezet tijdens het spelen....

Edit: Blijkbaar is het nu kunstleer en een halve euro duurder.. Maar het was dit halster:
http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... lster.html

Misschien is de mijne ook wel van kunstleer, ik zou t niet meer weten hahaha. Anyway, fijn, simpel ding.
Ik zou alleen geen halster omlaten in de weide, maar dat is natuurlijk je eigen keuze :)

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 20:54

Liesje89 schreef:
Ik heb bij divoza een aantal jaar geleden een heel fijn leren halster gekocht. Gespen en ringen waren wel messing maar binnen de kortste tijd was dat eraf en was alles zilverkleurig. Halster kostte 13,95 en gaat nog steeds mee, ziet er prima uit. Afgezien van het feit dat een paardenvriendje ooit zijn tanden er flink in heeft gezet tijdens het spelen....

Edit: Blijkbaar is het nu kunstleer en een halve euro duurder.. Maar het was dit halster:
http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... lster.html

Misschien is de mijne ook wel van kunstleer, ik zou t niet meer weten hahaha. Anyway, fijn, simpel ding.
Ik zou alleen geen halster omlaten in de weide, maar dat is natuurlijk je eigen keuze :)

bedankt ! alleen ja, het is messing, en dat vind ik echt niet mooi.... maar mag ik vragen waarom het niet handig is om het halster om te laten? ben wel benieuwd eigenlijk .. :Y)

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 20:56

Starzu schreef:
Liesjeex schreef:

Welk halster heb je op het oog? :)

dees:
http://www.divoza.com/collectie/paard/p ... lster.html

leuk toch? ben alleen benieuwd of hij het in de wei overleefd... :')

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 22:01

Zoals ik al zei, het messing ligt er zo af en dan is het zilver ;)
Ik doe de halsters altijd af ivm ergens achter blijven hangen e.d.

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 22:07

Ik heb idd ook altijd het liefst in de wei het halster af, ben bang dat ze ergens achter blijven haken.