allemaal !ik ben al een tijdje op zoek naar een zwart leren halster met zilveren gespjes, het liefst onder de 40 euro. iemand tips/aanraders?
alvast bedankt !
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
allemaal !
GamblersCup schreef:Starzu, dat ligt er nogal aan wat je er mee doet he, ik vind dit een hele rare "waarschuwing". Zeker als het halster alleen gebruikt wordt als eigenaar met paard bezig is. Dus geen weidehalster of op stal om. Slaat eigenlijk nergens op
Liesje89 schreef:Ik heb bij divoza een aantal jaar geleden een heel fijn leren halster gekocht. Gespen en ringen waren wel messing maar binnen de kortste tijd was dat eraf en was alles zilverkleurig. Halster kostte 13,95 en gaat nog steeds mee, ziet er prima uit. Afgezien van het feit dat een paardenvriendje ooit zijn tanden er flink in heeft gezet tijdens het spelen....
Edit: Blijkbaar is het nu kunstleer en een halve euro duurder.. Maar het was dit halster:
http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... lster.html
Misschien is de mijne ook wel van kunstleer, ik zou t niet meer weten hahaha. Anyway, fijn, simpel ding.
Ik zou alleen geen halster omlaten in de weide, maar dat is natuurlijk je eigen keuze
Starzu schreef:Liesjeex schreef:jaa divoza al gekeken ! heb al iets op het oog ! bedankt allemaal ! o en wou het gewoon 'voor altijd' erop laten, dus ook als ze in de wei loopt enzo.
Welk halster heb je op het oog?