Ervaringen Tattini hoofdstellen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ervaringen Tattini hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 11:54

Ik ben aan het kijken naar een ander hoofdstel voor m'n merrie, bij voorkeur met een wat smallere neusriem. Ze heeft nu een brede en dat staat d'r mooi maar ik wil voor 'erbij' graag een zwarte.
Nu kwam ik uit bij een Tattini hoofdstel maar kan vrij weinig vinden over dat merk (qua hoofdstellen). Ook met de zoekfunctie kwam ik niet veel verder hier.

Dus.. Heeft iemand ervaring met de hoofdstellen (of andere leerproducten) van dit merk? Is het te doen of is het regelrechte prul? T hoeft geen super briljante dure anky kwaliteit te zijn, maar 't moet ook niet zo zijn dat het na 3x gebruiken uit elkaar valt :=

dihopa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:43

Wij verkopen het merk ook en is voor ons één van de beste merken. Zeer degelijke kwaliteit Tot uitstekend te noemen. Dit geldt voor eigenlijk alles. Hoop dat je hier een antwoord mee hebt.

Saaams

Re: Ervaringen Tattini hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 15:34

Ik heb een rood tattini hoofdstel gehad. Vond het echt stevige kwaliteit. Bleef mooi. Was er tevreden over. Prijs is ook leuk.

Jerezano

Re: Ervaringen Tattini hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 15:39

Ik.heb 2 paar leren laarzen van tattini ik heb hiervoor petries en lipicas gehad maar dit zijn.echt de beste erg goede kwaliteit !