ik heb een bont dekje , ben er zelf heel zuinig op... alleen er is dus laatst mee in de regen gereden en daarna is er wat modder opgekomen ... dit komt niet door mij. nu vroeg ik me af of ik dit dekje nog kan wassen?
Je hebt speciaal wol wasmiddel (zoek maar op google) en daarmee kun je het wassen op het wol wasprogramma. Drogen: NIET bij de verwarming of in de volle zon.
dat vind ik nog best prijzig voor een bontje in deze staat:$ ben bang dat die er niet veel beter meer op word.. zie ook dat die is aangevallen voor de hond en er een flinke hap uit is dus vraag me af of ik hem sowieso nog kan gebruiken..
In dat topic die ik hierboven neerzetten, staat dat een flesje bontwasmiddel 6 euro kost, valt toch reuze mee? En heel veel wassen het ook gewoon met Ariel enzo..
tussen door uitvrijven dat bont blijft ie mooi dus beetje laten drogen en dan lekker met je handen er door aaien word ie weer fluffy zeg ma.. en idd wasmiddel voor bont en niet te warm 30 / 40 graden
ja heb hem indd al lopen aaien .. en morgen kan die buiten weer drogen en had ook een tip om met een trek kammetje er even door te gaan als die droog is?
Wolwasprogramma en dan met goene zeep graag. Als de vacht droog is kneden tot ie weer zacht is. Niet in de zon en ook niet voor de verwarming drogen en zeker niet in de wasdroger.