Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
wat ik wel weet is dat veel mensen met een Arab erachter komen dat een dun bit juist veel fijner is, vanwege de beperkte ruimte in de mond
(heb 't bit alleen nog maar 1 x kunnen proberen, fardooz heeft sinds vanochtend een diepe snee in z'n been en moest gehecht worden.. Dus helaas weer 1,5 week op rust..
) Dus even afwachten hoe hij dit bit vindt.. Anders ga ik toch nog maar de Dynamic proberen.
dat lijkt me dun genoeg hoor! Even nadenken, ik heb dit bit al sinds mijn IJslander, nooit wat aan veranderd
Volgens mij een heel standaard bit van Divoza, enkel gebroken bustrens, volgens mij zelfs 21mm ofzo. Zoiets:

Ik wil stoute Fardooz zo graag ontmoeten!
Dubbel gebroken ga ik zelf denk ik ook nog aanschaffen om te kijken of ik verschil merk.
Rijd altijd met een los teugeltje en denk dat het wel goedkomt. Anders schaf ik een bloem/glucksrad aan misschien. Dan heb ik straks een heleboel keus haha, een dubbel gebroken erbij en bitloos. Kan vast geen kwaad.