Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

terpentijn schreef:Nee, dat bedoel ik niet het hele hoofdstel moet overtuigend glanzend of glimmend ZILVERkleurig zijn, geen grijs met een glansje,liefst met bijpassend zil;veren teugels er bij (de teugels mogen overighens ook wel deels zwart deels zilver zijn, het hoofdstel NIET, dat moet echt geheel overduidelijk zilverkleurig).
Edit: die Biothane op die foto's komt bij mij grijs over, dit is toch niet het zilver wat ik bedoel.
Denk aan de goudkleurige optoming van bijv,. de Spaanse Rijschool Lippizaners, dat soort maar dan zilverkleur.

terpentijn schreef:Ja maar ik heb twee linkerhanden.... niet met paarden rijden, maar wel om iets ergens op te maken... hahaha... Ik ben een man, he, dan krijg je dat...
Ik zoek een hoofdstel voor trensoptoming (geen stang dus), en Engels dressuur type, dus met hoge neusriem.
terpentijn schreef:Ja maar ik heb twee linkerhanden.... niet met paarden rijden, maar wel om iets ergens op te maken... hahaha... Ik ben een man, he, dan krijg je dat...
Ik zoek een hoofdstel voor trensoptoming (geen stang dus), en Engels dressuur type, dus met hoge neusriem.

nu heb je iets om naast barok naar te zoeken.