Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_Cher schreef:Ik heb ook de gespen verplaatst, hierdoor zit de deken een stuk beter. Mijn pony heeft dit bij best wel veel dekens. Ik heb eens gelezen dat een deken met halve hals kan helpen, misschien dat ik dat nog eens uit ga proberen.
karijn schreef:Er zijn dekens waarvan de rugzijde de vorm heeft van de paardenrug. Die blijven goed liggen. Daarnaast kan het zijn dat de borstopening nog te groot is voor je pony. Dan trekt de deken precies onder het borstbeen en krijg je daar kale plekken. Dus een deken met gevormde rug en een hoge borstsluiting is een oplossing.
) _tarja_ schreef:karijn schreef:Er zijn dekens waarvan de rugzijde de vorm heeft van de paardenrug. Die blijven goed liggen. Daarnaast kan het zijn dat de borstopening nog te groot is voor je pony. Dan trekt de deken precies onder het borstbeen en krijg je daar kale plekken. Dus een deken met gevormde rug en een hoge borstsluiting is een oplossing.
Heb je een voorbeeld van zo'n deken? Ik snap niet zo goed wat je bedoeld
Nouvel schreef:amigo is glad gevoerd en valt redelijk smal voor, misschien dat dat een optie is om te proberen?
vaak kun je een deken wel passen in verschillende maten zodat je kunt zien welke het best zit