Ik had een hele leuke zweetdeken voor mn toen der tijd leasehafje, maar weggedaan omdat pony naar andere stalling ging. Heb hem aan vriendin gegeven die er heel blij mee is en dat vind ik fijn.
Maar aangezien ik nu dus weer een leasehafje heb en die geen zweetdeken heeft ben ik opzoek naar precies dezelfde deken.
Hij kwam bij Divoza weg. Het merk weet ik zo niet, maar dat was een eenmalige lijn dacht ik. Het was uit 2012 & op alle spullen die je van de lijn kon krijgen stond 2012 op.
Zo ook de zweetdeken. Deze was donkerbruin met een brede lichtbruinige bies. Buiksingels en 2 voorgespen. Hier zat weer een voorflap bij waar dus 2012 op staat.
Het is een zeer fijne deken en graag zou ik weer zo 1 hebben. Helaas kan ik ze nergens meer vinden.
Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden of weet iemand of ben je zelf een bokker die deze wil verkopen?
Pumbasgatje: wel precies zelfde idee alleen net wat andere kleur bruin en dr staat 2012 op
Syberdepiep
Geplaatst: 24-09-13 08:44
De deken die je beschrijft is net een andere van Harry's Horse uit de H-Couture 2012 collectie. Die is iets lichter van kleur met 2012 erop geborduurd. Inderdaad een eenmalige uitgave dus moet je even zoeken welke winkel hem nog heeft liggen.