Schoolproject

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bling bling frontriemen en paardenhaar sieraden zijn voor vrouwen?

Eens
28 (59%)
Oneens
19 (40%)

Totaal aantal stemmen: 47

Dafness

Schoolproject

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 09:41

Hallo,

Voor een school project moet ik onderzoek doen naar bling bling frontriemen en paardenhaar sieraden.
Zijn deze nu echt voor vrouwen of ook voor mannen?

Boven aan de pagina heb ik in de poll een stelling geplaatst ik zou het leuk en fijn vinden als je deze in zou vullen.
Eventueel kritiek en teksten mogen jullie allemaal plaatsen!

Ik zou het erg fijn vinden wanneer jullie je antwoord zouden toelichten in een reactie!

Alvast super erg bedankt!!!!!

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:05

Ik heb je poll niet ingevuld, omdat mijn antwoord er niet tussen zit. Ik vind een bling bling frontriem namelijk wel echt iets voor vrouwen, maar paardenhaarsieraden kunnen m.i. best voor mannen. Immers dragen mannen ook vaak genoeg leren gevlochten armbanden of leren koordjes. :j

Dafness

Re: Schoolproject

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 23:07

Bedankt voor je reactie! Hoop dat nog meer mensen willen reageren!

Morcin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:17

Persoonlijk zou ik niet voor de 'bling bling' approach gaan :P Verder vind ik paardenhaar sieraden wel heel mooi, maar ook daar geldt dat het niet te bling bling moet zijn. ;)

xGitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 07:31

Oneens, vele mannen uit de paardenwereld hebben toch 'een vrouwelijker kantje'. :+

WiesRosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 08:20

Ik vind frontriemen met blingbling, ook wel voor mannen, maar paardenhaar sieraden niet echt denk ik :D

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 10:17

Ik kon ook de poll niet invullen want ik vind bling frontriemen echt meer voor de dames (vind ze persoonlijk al niet bij een ruin passen :') ) maar ik heb wel degelijk al redelijk wat paardenhaar armbanden voor mannen gemaakt (en echt niet alleen mannen met 'vrouwelijk kantje').

JLDB_SL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 14:37

ik heb ook gestemt voor jou

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 14:41

Nissima schreef:
Ik heb je poll niet ingevuld, omdat mijn antwoord er niet tussen zit. Ik vind een bling bling frontriem namelijk wel echt iets voor vrouwen, maar paardenhaarsieraden kunnen m.i. best voor mannen. Immers dragen mannen ook vaak genoeg leren gevlochten armbanden of leren koordjes. :j

Hier ben ik het wel mee eens. In de poll heb ik echter gestemd op mee eens.
Dat is meer omdat ik de mening van mijn vriend ken op sieraden :Y)
Al vind ik een man met een leren armband of mooie ring ook stoer en niet verwijfd.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 14:43

Ik vind bling bling frontriemen en paardenhaar sieraden onmannelijk :)
Of meer voor de mannen met een erg vrouwelijke kant haha

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:01

Ik weet eigenlijk niet. Bling bling frontriem vind ik wel kunnen bij het paard. Maar paardenhaar sieraad zou ik toch minder vinden bij een man. Maar dat komt misschien omdat ik geen beeld heb bij een "mannelijk" sieraad van paardenhaar.

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 19:26

Tigra_ schreef:
Ik weet eigenlijk niet. Bling bling frontriem vind ik wel kunnen bij het paard. Maar paardenhaar sieraad zou ik toch minder vinden bij een man. Maar dat komt misschien omdat ik geen beeld heb bij een "mannelijk" sieraad van paardenhaar.

Deze was bijv. voor een man ;) (mijn eigen vader draagt er trouwens al anderhalf jaar 2 en ik heb hem nog niet een op een "vrouwelijk kantje" kunnen betrappen :P)
Afbeelding