Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Verder vind ik paardenhaar sieraden wel heel mooi, maar ook daar geldt dat het niet te bling bling moet zijn.
) maar ik heb wel degelijk al redelijk wat paardenhaar armbanden voor mannen gemaakt (en echt niet alleen mannen met 'vrouwelijk kantje'). Nissima schreef:Ik heb je poll niet ingevuld, omdat mijn antwoord er niet tussen zit. Ik vind een bling bling frontriem namelijk wel echt iets voor vrouwen, maar paardenhaarsieraden kunnen m.i. best voor mannen. Immers dragen mannen ook vaak genoeg leren gevlochten armbanden of leren koordjes.

Tigra_ schreef:Ik weet eigenlijk niet. Bling bling frontriem vind ik wel kunnen bij het paard. Maar paardenhaar sieraad zou ik toch minder vinden bij een man. Maar dat komt misschien omdat ik geen beeld heb bij een "mannelijk" sieraad van paardenhaar.
(mijn eigen vader draagt er trouwens al anderhalf jaar 2 en ik heb hem nog niet een op een "vrouwelijk kantje" kunnen betrappen
)