Ik ben op zoek naar een sterk en net halster/hoofdstel hoofdstel/halster voor mijn 2 super fjordjes. Liefst van zwart leer, wie kan mij helpen waar ik deze online kan vinden? Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb er ooit een gehad van barefoot, dat was op zich ook een net halster/hoofdstel in zwart leer. Het moet makkelijk in gebruik zijn, voor op de trailer en daarna bit in klikken en klaar voor een lekker buitenrit of een stukje rijden, geen scherpe of snijdende materialen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-09-13 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.
Jizzie
Geplaatst: 12-09-13 21:03
Ik zou zelf die van barefoot idd aanraden, de cedar is een heel fijn halsterhoofdstel als je m in het leer wil (even kijken in de webshop van bijvoorbeeld equixantos http://www.equixantosbarefoot.nl/a-1019 ... tel-cedar/) Biothane is zeker ook een aanrader, sterk spul, kan zelf een kleurtje kiezen (ook gewoon zwart), makkelijk schoon te maken. Heb zelf ook een aantal biothane hoofdstellen van goedhard (goedhard.nl) en van barefoot en ben met beiden heel happy!
Ollytje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-13 16:17
ik vind die van Goedhard erg mooi vooral die in 2 delen met apart bakstuk....
Ja, dat biothane is ontzettend fijn spul! Fijn zacht en soepel, je gooit het zo onder de kraan of in een sopje als het vies is en het is haast onverwoestbaar.