Al jaren gebruik ik, ledervet van rapide, in blik. Mijn tuig wordt er super soepel van en wordt ook goed gevoed. Nu heb ik 2maanden geleden het laatste beetje opgemaakt en ben dus op zoek naar nieuwe. Maaaaaar ik kan alleen maar de 150ml blikjes vinden en die zijn zo leeg.. Dus ik wil graag de liter variant. Nu kan ik die niet zo 1,2,3 vinden maar kwam bij agradi wel rapide ledervet tegen in eenplastic pot.. Zou dit nu precies hetzelfde zijn? Of zou het toch net een andere samenstelling hebben?? Wie weet meer?
Ik gebruikte het blik eerder ook altijd, en kon m laatst inderdaad ook niet meer vinden en heb die andere verpakking gekocht bij de Welkoop. Die 150 ml blikjes zag ik nog wel staan, maar die zijn in verhouding een stuk duurder en inderdaad zo op
Kijk ook eens bij de plaatselijke schoenmaker, die verkopen het ook nog wel eens. Maar dan in die echte grote literblikken. Ik heb er nog twee thuis staan, licht en donker. Ruitersportzaak heeft ook wel eens grote, en kan misschien ook wel bestellen voor je.
fargo
Geplaatst: 10-09-13 10:49
Ik zou inderdaad ook eens bij schoenmakers kijken, die hebben ook vaak Rapide in huis.
Mag ik hier misschien op inhaken met een andere vraag? Op de kleine potjes van Rapide staat ledercreme, op de grote literblikken staat ledervet. Zijn het dan ook twee verschillende dingen of is het spul gewoon hetzelfde?