Wie heeft er ervaring met dit zadel? Al googlend kwam ik geen negatieve recensies tegen. Ik vind dit een heel leuk setje, maar vraag me af of het wat kan zijn voor die prijs.. https://www.ruitersportwinkel.eu/zadels ... set-detail
Ik ben namelijk opzoek naar een goed betaalbaar dressuurzadel met wisselbaar kopijzer voor mijn 3,5 jarige ruin.
Doe je paard een lol en koop een fatsoenlijk zadel. De Eric Thomas is echt peppi & kokki kwaliteit uit Verweggistan. Voor €100 meer heb je een Thorowgood; is weliswaar synthetische kwaliteit, maar wel in Engeland gemaakt, verwisselbaar kopijzer en kussens met echte wol. En koop je zadel bij een zadeldeskundige, dan weet je zeker dat 'ie past op je paard. Succes!
Zeg toch ook niet dat je ze een niet passend zadel moet kopen. Tuurlijk moet het zadel passen dat is met elk merk zo. Maar ik ga er vanuit dat ze er een zadelmaker bij gaat halen. Als hij past is de wintec een prima zadeltje.
zou idd eerder voor thorowgood oid gaan (ben zelf niet van de wintecjes, maar dat heeft niets met kwaliteit te maken, vind ze gewoon niet fijn zitten )