Wintec cognac springzadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zitosh

Wintec cognac springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 23:08

Hoi :wave:

Sinds een hele tijd heb ik een kaal Wintec springzadel in de kleur cognac in mijn kast liggen. Helaas ben ik er nog steeds niet in geslaagd om toebehoren in bijpassende kleuren te vinden |o Bij deze stel ik dus ook de vraag aan de Bokkers onder ons die ook dit zadel in hun bezit hebben (gehad)..

"Waar hebben jullie de toebehoren voor het cognac zadel gehaald?" :D Liefst te bestellen via internet!

Het gaat 'm hier om een springsingel, stijgbeugelriemen, hoofdstel met Mexicaanse neusriem en eventueel een voortuig :Y) Ik sta/stond op het punt om het zadel te verkopen, maar het staat zo ontzettend gaaf bij mijn merrie, dat ik toch de moeite wil doen om de set te vervolledigen!

Shirley

Re: Wintec cognac springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 23:20

In die kleur is toch heel veel te verkrijgen ?
Of moet het speciaal van Wintec zijn ?

Ik heb wel stijgbeugelriemen van Wintec in die kleur toevallig :j

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 23:35

De winkels in mijn buurt hebben althans niets dat er echt bij past, dus vandaar dat ik het waag via Bokt :D Het moet niet specifiek van Wintec zijn, zolang het een mooi geheel vormt! :) En via internet weet je ook echt nooit of je iets besteld dat er degelijk bij past of niet (kleur kan anders zijn op foto oid)..

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 23:45

Ghehe, me loves cognac!
Welke maat zoek je spullen?
Ik heb vanalles in cognac (ook hoofdstel met mexicaanse neusriem), staat super gaaf op mijn pony maar het springzadel ontbreekt :Y)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 23:46

Ik stuur je ff een PB, Gowian! :)

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 10:00

Ik heb precies hetzelfde zadel, perfect matchend hoofdstel heb ik ook nog niet gevonden.

de leren veelzijdigheid singel van ej heeft dezelfde kleur als het zadel. Ook heb ik een bijpassende martingaal van hob in bijpassende kleur.

Volgens mij heeft anky een hoofdstel met Mexicaanse neusriem in dezelfde kleur, die is alleen wel vrij prijzig.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 10:15

Ik heb hetzelfde zadel jarenlang gehad. Ik had beugelriemen van Stubben, van de Divoza. Hele fijne zachte waren dat :j Singel van Xcellent ruitersport, weet niet of die nog bestaat en het hoofdstel en borsttuig van Horze (type Constance) maar is geen mexicaanse neusriem.
Deze heb ik ook in mijn handen gehad en was mooi :j http://www.rodeo-outlet.nl/Webwinkel-Pr ... ognac.html

De epplejeck heeft een springsingel in het bruin die vrij licht is, misschien ietsje donkerder als het zadel maar zal zeker niet misstaan.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 12:08

@ Viet : Thanks voor de tip! Ga ff kijken hoeveel ik uitkom voor een bestelling naar BE :+
@ Capriootje : Van Stubben? geen idee dat ze daarvan matchende hebben! Ik ga ff checken :) Dat hoofdstel in het linkje, komt die overeen qua kleur? :)

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 12:15

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 12:19

Zitosh schreef:
@ Viet : Thanks voor de tip! Ga ff kijken hoeveel ik uitkom voor een bestelling naar BE :+
@ Capriootje : Van Stubben? geen idee dat ze daarvan matchende hebben! Ik ga ff checken :) Dat hoofdstel in het linkje, komt die overeen qua kleur? :)

Je mag je spulletjes ook naar mij laten sturen, dat ik er dan één pakket naar België van maak ?
Dat scheelt vast een hoop :j

deb_tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 12:32

jesss_amigo schreef:
Ik heb ook een cognackleurig wintev zadel, zie topic voor fotos. Ben redelijk tevreden met de toebehoringen die ik erbij heb gevonden
[SPR-ITP] Een dag om van te dromen!

gaaf hoor, wat zijn het voor laarzen als ik vragen mag??

Ontopic, ik heb het zelfde zadel van wintec. mijne komt uit duitsland ( was een incl verzenden ed een stuk voordeliger dan in nederland) en ik heb daar ook de bijbehorende beugelriemen en singel kunnen bestellen, de kleur heet newmarket.
http://shop.strato.de/epages/15494882.s ... Categories
Als hoofdstel heb ik een knightrider met mexicaanse neusriem.
mijn borsttuig matcht helaas niet helemaal want die is net een tintje donkerder.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:01

Mondoni Bath, van divoza. Mooie kwaliteit/prijs verhouding!