welke deken kopen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_R

welke deken kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 14:39

Halloo bokkers!

Ik was op internet alvast wat aan het rondneuzen voor een deken voor mn paard. Ik ben helemaal niet zo van de dekens maar paardjelief heeft zowel in het najaar als in het voorjaar zo ontzettend veel last van het verharen. Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een deken die de ergste wintervacht tegenhoudt. (Het wordt geen teddy zonder deken!) Hij komt helaas niet veel buiten s winters (1 uur per dag) dus het hoeft geen enorm dikke deken te zijn. Ook wil ik het liefst maar 1 deken. Het is voor mij niet mogelijk om meerdere keren per dag dekens te gaan wisselen enz.
Ik dacht zelf aan een 200 grams outdoordeken. Zou dit goed zijn?? Mijn budget ligt rond de 85 euro.

Wie oh wie heeft goede dekentips? :D

Patchje

Re: welke deken kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:53

Zelf heb ik een staldeken en winterdeken, als hij niet veel buitenkomt (wat die van mij ook niet komt in de winter) miss. een staldeken? Houd de vacht kort als het op stal niet zo heeeel warm is.

Jessica_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 15:03

Ohh okee ;) maar als het regent of waait is een staldeken op de paddock miss weer niet zo handig! Hij wordt door stal binnen en buiten gezet en zij wisselen geen dekens..

ShirlMilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:41

Een watervaste deken is altijd handig! Ik begin meestal met een 200 grams en kijk of het echt veeeelste koud wordt en dan doe ik pas een andere deken op.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:45

Kijk even op limburgsruiterhuis.nl,echt goedkope dekens die prima zijn!

Jessica_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 21:27

@ ambre, bedankt! Zal eens even op de site kijken!