Rijlaarzen :(

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Knhschick

Rijlaarzen :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 14:04

Hoi ,
Ik ben nu zeker bijna een jaar op zoek naar rijlaarzen !! Maar heb nog steeds niks.. wat voor rijlaarzen hebben jullie?

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:05

Wat voor rijlaarzen zoek je? Wat is je budget? Heb je speciale maten die niet standaard zijn?

femmieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:09

als je niet van die dure wilt moet je een keer bij de Decathlon gaan kijken. ze hebben daar best goed geprijsde leren laarzen. en zolang je ze goed onderhoud (invetten schoonborstelen) blijven ze lang goed (ik heb ze 2 á 3 jaar gehad)
Laatst bijgewerkt door femmieb op 31-08-13 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:10

Knhschick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 14:15

Arc_En_Ciel schreef:
Wat voor rijlaarzen zoek je? Wat is je budget? Heb je speciale maten die niet standaard zijn?

Nou ik heb maar maat 37 dus ik dacht ik heb geluk want dan kan ik kindermaat laarzen kopen die zijn veel goedkoper maar , die rijlaarzen daar zijn mijn kuiten net de dik voor :(

Knhschick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 14:17

Nena_ schreef:
heb zelf deze: http://www.dekroo.nl/webwinkel/laarzen- ... ldou-n.htm

Vind ze erg fijn, niet duur en heb ze 1,5 jaar :) Heb voor deze gekozen omdat ze een smalle kuitmaat hebben :) (overigens ook wijde kuitmaat)

Heey ,
Ja die zaak had ik laatst gezien ze hebben hele goedkope dingen maar kun je daar ook bestellen of moet je alleen afhalen dat gedeelte heb ik op de site nog niet kunnen vinden ..
:D

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:20

Knhschick schreef:
Nena_ schreef:
heb zelf deze: http://www.dekroo.nl/webwinkel/laarzen- ... ldou-n.htm

Vind ze erg fijn, niet duur en heb ze 1,5 jaar :) Heb voor deze gekozen omdat ze een smalle kuitmaat hebben :) (overigens ook wijde kuitmaat)

Heey ,
Ja die zaak had ik laatst gezien ze hebben hele goedkope dingen maar kun je daar ook bestellen of moet je alleen afhalen dat gedeelte heb ik op de site nog niet kunnen vinden ..
:D

Weet ik niet, heb ze daar zelf niet gekocht, kon je prijs zien, want op de site van qhp kan dat niet haha ;)

Anoniem

Re: Rijlaarzen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:22

Ik heb Cavallo junior laarzen, heb ze toen 2e hands gekocht voor 3 tientjes dus vond het allang best :+ Ook kindermaatje inderdaad maar doordat de rits erin zat vielen ze iets wijder uit. Waren verder nog splinternieuw want hun dochter was er al uitgegroeid.
Dus misschien een idee om op marktplaats enzo te kijken? :)

Knhschick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 21:00

chelle_dora schreef:
Ik heb Cavallo junior laarzen, heb ze toen 2e hands gekocht voor 3 tientjes dus vond het allang best :+ Ook kindermaatje inderdaad maar doordat de rits erin zat vielen ze iets wijder uit. Waren verder nog splinternieuw want hun dochter was er al uitgegroeid.
Dus misschien een idee om op marktplaats enzo te kijken? :)

al gedaan niks kunnen vinden :(
toch bedankt ! :D

Knhschick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 21:01

Nog iemand een idee ? met voorkeur rits en veters ?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:02

deniro's zijn niet zo heel prijzig?
Of via marktplaats of de bokt markt?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:03

Eerst had ik leren laarzen van Mountain Horse, super goed bevallen. Nu had ik ietsje meer budget en heb ik Ariat Bromont rijlaarzen gekocht (is met rits en veter) en nu 2x aangehad, zitten zalig.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:07

Mondoni laarzen misschien?

TamaraFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:08

Ik heb voor me wedstrijden laarzen van de Epplejeck.
Ze zijn van nepleer maar zie je er niet aan af en zitten erg lekker.
Heb er volgens mij 70 euro voor betaald.
Normaal rijd ik met jodpurs en chaps.

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:11

heb een tijdje de hkm spain gehad. drie jaar gehad en ze zijn er nog steeds, al heb ik nu net nieuwe. ik gebruikte ze gemiddeld 2x per dag en ben er niet zo zuinig op geweest, maar daardoor is de rits ook wel een paar keer vervangen. ik denk dat als je ze beter verzorgt als ik en van die sporenbeschermers hebt of gewoon helemaal geen sporen dat niet zo snel gebeurt.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 08:24

Wat heb je voor budget?
Want ik heb nu QHP Celina laarzen, leer, en die waren 170 euro, meen dat ze nu iets duurder zijn, maar dat weet ik niet.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 08:29

Knhschick schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Nou ik heb maar maat 37 dus ik dacht ik heb geluk want dan kan ik kindermaat laarzen kopen die zijn veel goedkoper maar , die rijlaarzen daar zijn mijn kuiten net de dik voor :(

Troost je, ik heb voetmaat 39/40 nodig en kuit- en lengtemaat is kindermaat, vind dat maar eens :')

Ik weet je budget niet, maar 2dehands staan er echt soms leuke laarzen te koop, vaak zo goed als nieuw :j

Ik heb nu de HKM Spain, ze zijn iets te kort, maar als ik de standaard maat had kon ik mijn been niet meer plooien. Zeer tevreden over mijn laarzen. Ik heb ze nu al zo'n dikke 3-4 maanden en ze zijn nog nergens ingezakt oid. Ik doe ze wel aan voor ik op mijn paard stap en ik doe ze weer af als ik van mijn paard ben, dan blijven ze langer mooi én na het rijden ga ik er met een vochtige doek over en 1x / 2 weken poets ik ze :)

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:03

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 14:00

c_alsemgeest schreef:
deniro's zijn niet zo heel prijzig?
Of via marktplaats of de bokt markt?

Deniros niet heel prijzig :? :? Ik vind 450 euro best heel veel geld. Die van mij zijn nog in bestelling dus kan nog niks over de kwaliteit zeggen.

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 14:02

Weet niet welke maat je hebt, maar ik heb nog een paar Petrie's te koop, zo goed als nieuwe met rits. Nog geen 100,= intresse pb me maar.