[gz] winkels/bedrijven die zadels innemen zonder aanschaf.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Iris92

[gz] winkels/bedrijven die zadels innemen zonder aanschaf.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 12:05

Hallo!

Ik heb hier een boomloos zadel maat paard liggen, nieuw, slechts 3x gebruikt. Maar wegens omstandigheden word het ook niet meer gebruikt. En omdat dit toch een eigenlijk nieuw zadel is vind ik dit behoorlijk zonde.
Nu was mijn vraag eigenlijk of er toevallig bedrijven of winkels bestaan die zadels overnemen zonder dat er een nieuw zadel word aangeschaft aangezien ik die al heb.

bedankt voor het lezen en eventueel reageren!

M_i_R

Re: [gz] winkels/bedrijven die zadels innemen zonder aanschaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:07

Divoza en epplejeck nemen wel in, maar dan moeten ze er wel wat in zien. Verder moet je er rekening mee houden dat je dan een zeer lage prijs krijgt. Succes!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:08

Volgens mij kan het bij ooteman ook; er staat iig op de site een kopje met tweedehands zadels :)

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 12:11

Ik heb EJ een mailtje gestuurd inderdaad, daar heb ik het toen der tijd ook gekocht. Dat knopje tweedehands heb ik ook wel regelmatig zien staan maar ik dacht eigenlijk dat zoiets alleen mogelijk is als je ook een nieuw zadel aanschaft. Ik wacht rustig af of ik mail terug krijg.

Ik hoef er ook de nieuwprijs niet meer voor te hebben want nu ligt die hier gewoon te liggen en dat is gewoon zonde want hij is nog amper gebruikt.