Back on Track

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jouw cijfer voor de Back on Track producten en ervaringen?

10 uitstekend
3 (30%)
9 zeer goed
4 (40%)
8 goed
1 (10%)
7 ruim voldoende
Geen stemmen
6 voldoende
1 (10%)
5 twijfelachtig
1 (10%)
4 onvoldoende
Geen stemmen
3 ruim onvoldoende
Geen stemmen
2 slecht
Geen stemmen
1 zeer slecht
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 10

Sportsguy

Back on Track

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 10:46

Beste Mede Bokkers,

omdat er vele paardenliefhebbers hier online zijn, de forums afstruinen voor info en ideeën heb ik natuurlijk ook een vraag.

Ik hoop dat jullie natuurlijk de producten kennen, het gaat hierom over Back on Track.
Wat weten jullie over Back on Track producten en wat zijn de ervaringen hiermee???

Ik ben erg benieuwd naar de reacties :-)

Wesco

Re: Back on Track

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 10:58

Ik vind het een duur merk.

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 10:59

Het is duur ja, maar ik ben tot nu toe nog altijd zeer tevreden over de producten die we hier gebruiken (nekwarmer, rugwarmer paard en teckel'jasje').

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:11

Back ontbrak is niet duur....back on track kost geld :D
Het is een bijzonder product en de producten zijn van heel goede kwaliteit.
Ik ben Retailer van Back on track, dus ik ben enthousiast. Of andersom. Ik ben enthousiast en daarom Retailer.
Zelf heb ik alleen maar positieve ervaringen. Een super soepel paard nu hij de Back on track meshdeken draagt. Hij draagt het dek ook graag. Het is een vreemde ervaring voor mij om mijn paard een deken om te kunnen leggen zonder dat de oren in de nek gaan of zonder een been op te trekken. Ik dacht de eerste keer dat het toeval was, maar het blijft zo :) .
Van klanten hoor ik ook alleen maar goede berichten.
Ook de producten voor mensen zijn er interessant. De rijhandschoenen bijvoorbeeld zijn ook heel mooi en dragen heerlijk.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:39

Hoe zit het dan met de beenbeschermers? Wordt het niet hartstikke warm daaronder? En is dat wel goed?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:45

Super merk! We hebben een paar van de BOT producten die we op de Finse paarden gebruiken en ik ben héél tevreden. Alleen jammer dat het onmogelijk duur is. Voor kwaliteit betaal je natuurlijk, maar het weerhoud ons er wel van nog meer te kopen.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 07:19

Ik ben op zoek naar goede beenbeschermers en vind het niet erg om daar 100 euro per paar voor te betalen, maar dan moet ik wel zeker weten dat het ook echt goed is.

Dani heeft schiefels dus de harde beschermers vallen al af. Ik gebruik nu neopreen beschermers.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 11:09

Ik hoor alleen maar goede berichten van de mensen die bij mij de beenbeschermers vandaan hebben. Ik zelf heb er geen ervaring mee. Ik heb ze wel in huis en ze voelen heel zacht en prettig, maar kan je er buiten de ervaring van anderen niet meer over vertellen.