Nog geen vlieg gezien, en aan het einde van de zomertijd komen ze naar onze kant op. Het is massaal, overal vliegen. Overal waar je maar kunt kijken zitten ze, en dit aan het einde van de zomertijd....
Omdat mijn pony er nu zoveel last van heeft was ik van plan een vliegenfrontriempje te kopen. Maakt niet uit wat, al is het zwart met pimpelpaarse strepen. Maakt niets uit, als mijn pony er maar profijt van heeft. Maar nu vind ik nergens echt een goede vliegenfrontriem voor op het halster. En dan als ik ze heb gevonden alleen maar maat Shetlander.
Weet Bokt misschien waar je een vliegenfrontriem kunt halen? Bij de ruitershops in de buurt zijn alle vliegenspullen al weg en is de wintercollectie er al weer. Of weten jullie er een misschien een site van? Mijn halster is gemaakt van Nylon, dus moet je het er met klittenband aanmaken? Ofzoiets? Alvast bedankt!
Het is inderdaad misschien een beetje raar om nu aan het einde van de zomertijd een vliegenfrontriempje gaan kopen. Maar aangezien mijn pony niet meer in de groei is kan ik hem dan nog vele jaren gebruiken
Hoe kun je een vliegenfrontriem bevestigen? Ik ben er namelijk niet bekend mee, vandaar al die vragen...