Zou je een losse hals van een vliegendeken, aan een vliegendeken kunnen naaien? Heb een nieuwe vliegen deken gekocht omdat de andere vol met gaten zat. Heb de hals gehouden, maar aan de nieuwe deken zit niks om de hals aan te bevestigen. Zou ik de hals er aan kunnen naaien ?
Misschien moet je niet de hals aan de deken naaien, maar klitteband of ander bevestigingsmateriaal aan de deken en de hals bevestigen. Dan kan hij niet kapot scheuren en kan hij er ook nog af als het nodig is..
Succes!
Perryx
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-13 18:59
Heb ik indd ook aan zitten denken, maar hoe kan ik dat doen?? en kun je dat los kopen ? klittenband etc
ik dacht ringetjes aan de deken naaien of iets, en daar het klittenband door halen ?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 31-08-13 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.
ik dacht ringetjes aan de deken naaien of iets, en daar het klittenband door halen ?
ElfiL92
Geplaatst: 28-08-13 19:12
Linnx schreef:
Ja zoiets inderdaad. Vaak kun je op de markt of in een stoffenwinkel veel van dat soort dingen wel kopen!
silhouette
Geplaatst: 28-08-13 21:39
Als je een voorbeeld zoekt, kun je ook altijd op het internet eens vliegendekens met afneembare halsstukken opzoeken. Zo heb je er al eens een beeld van.
*zucht* moeders..... Mn moeder zegt dat dit niet gaat lukken om de hals er aan te naaien, zou niet weten waarom ? Nu wil ze dus weten hoe ze dat dus er aan zou moeten maken met naaimachine of dergelijk ... iemand die dit dr kan uitleggen ?