reflectiedeken met reflectie op borst ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

reflectiedeken met reflectie op borst ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 13:06

iemand die weet waar ik zo'n deken in het geel kan vinden ? Voor pony, bovenmaat 165 cm.
Ik wil er graag eentje met reflecterende strepen op de borstkas, zoals dit model.
o ja, niet gevoerd. Dat lijkt af en toe ook nogal eens een probleem te zijn. Poown is in de winter een ontplofte haarbal, dus een gevoerde deken leg ik er echt niet op. :)

ding is in het oranje makkelijk te vinden, maar dat vloekt geweldig met al mijn gele spullen. :D

Afbeelding

http://www.ijslandersport.nl/wp-content ... _96471.jpg

desi92

Re: reflectiedeken met reflectie op borst ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:12

Waarom niet gewoon in t oranje? Je hebt hem toch niet constant op?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:13

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:16

Als je toch oranje wilt dan kan je bij Luba- paardendekens goedkoop krijgen. Prima van kwaliteit en het is waterdicht heb zelf zo ene zou eventueel maatje groter kopen er van in de toekomst en western versie zoek ik er van (als iemand weet waar te vinden ? .... (moest je interesse hebben maar ben wel van België)

Zo een gele met strepen op de borst als je zelf aan stof raak kan je een nier deken reflectie geel kopen. Velcro (klittenband) er op zetten aan iedere kant en zo met een extra stuk stof een volledig maken in geel. Beter safe than sorry wel het vloekt beter dan dat je ongezien op de baan gaat...

Bovenstaande zou ik eigenhandig extra strepen op zetten of bij van die bedrijven ie dat doen. Zo geeft het weinig reflectie maar het is wel licht dus ideaal met dikke wintervachtjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 20:47

Paardenboulevard!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:39

ik heb die al een paar jaar, en verder ook veel geel reflecterend, als je ze maar zien, daar doe je het toch voor! {:}

bij Horze is deze te bestellen, ik vind 'm super!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:31

Www.parsonsrump.co.uk en dat combineren met iets reflecterende van voren. Persoonlijk heb ik hoesjes om mijn borsttuig heen, een Rambo-knippervest aan, en reflecterende pijpkousen.