Ik weet niet of dit bij het juiste topic thuis hoort.
Ik had even een vraag en dacht misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik heb vorig jaar een boomloos zadel gekocht in de hoop hier mee te kunnen rijden. Dit heb ik 3x kunnen doen mijn merrie deed het heel goed onder dit zadel maar wegens lichaamlijke klachten helaas besloten het zadel te moeten verkopen. Nu gaat het nog steeds niet veel beter en heb ik onder tussen al een dik jaar niet kunnen rijden (paard is ook niet de makkelijkste dus we lopen nu allleen samen buiten en longeren wat als mijn lichaam het aan kan) ik ben hier voor ook naar ziekenhuis geweest en ik krijg a.s donderdag de uitslag van de beenmergpunctie die gedaan is.
Nu heb ik een E pony (1, 54/1, 55) een blauweschimmel merrie van 10 jaar ouders beide onbekend en ze staat in het Appaloosa stamboek hoe geen idee. Ik zou best een fot willen plaatsen
Ik ben al een tijdje op zoek naar western spullen omdat ik wss wel met een western zadel kan rijden maar ik heb geen idee hoe de maat is van dit soort zadels en waar je op moet letten en wanneer je weet hoe hij goed ligt zouden jullie dit weten? Nu geeft mijn dametjes dat wel aan of iets wel of niet fijn ligt maar ik zou het toch zelf ook graag willen zien omdat ik haar geen pijn wil doen.
Alvast bedankt voor de reactie/tip
Groetjes!