Verven

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

love_wiepke

Verven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 21:53

Ik ben op zoek naar een goud kleurig dekje.. maar ik ga hem maar 1 keer gebruiken..
Nu heb ik het internet al flink doorzocht (lees.. gezocht in het nederlands, engels en duits..)
En ja, ze zijn te vinden maar nu vind ik voor die ene keer dat ik het wil gaan gebruiken €20,- toch wel de max..

Mijn vraag is daarom of er iemand is die ervaring heeft met het verven van dekjes..
Er bestaan namelijk gouden textielverf sprays.. Wat ik graag wil weten is of dit mooi wordt en of(en hoelang) dit goed blijft..(of het niet afgeeft op het zadel.. de onderkant van het dekje blijft dan gewoon de normale kleur)

http://2.bp.blogspot.com/-IxF2GwJWo1A/T ... G_1111.jpg
Dit is een resultaat wat ik daarvan op internet gevonden heb.. En daar zou ik tevreden mee zijn..

LaCiega

Re: Verven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 01:42

Is het misschien niet mogelijk om een goudkleurig stofje over een dekje die je al hebt neer te leggen?
De spray kun je uitproberen op een kleine onzichtbare plek of op een restje stof wat hetzelfde is als dat van het deukje. Ik heb wel ervaring met textielerf waar je de stof als het ware in doopt. Dat blijft gewoon goed zitten, is ook de bedoeling bij deze verf. Maar zou wel altijd van tevoren testen of de kleur er in de praktijk goed uitziet. Ziet er meestal toch et wat anders uit als op de verpakking

youaremylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 18:02

Als het textiel verf is dan zou het in principe niet af moeten geven maar indd van tevoren testen dan weet je het (:

estherdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 15:53

textielverf blijft apart spul, een dekje is ook redelijk dik dus zal ook flink wat op moeten vanwege het erin trekken