Willen jullie meedenken over hoofdstel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

Willen jullie meedenken over hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 11:24

Graag wil ik een nieuw hoofdstel kopen, maar ik kan maar niet vinden wat ik zoek! :( Ik kan dus wel wat hulp van Bokkers gebruiken..

Ik wil een zwart hoofdstel met zilveren sluitingen en een aansnoerneusriem. Liever geen lak, rondgenaaid of blinde sluitingen!

En dan nu het lastigste punt.. Ik wil graag een "blingbling" frontriem zoals op deze foto. De BR Croydon voldoet eigenlijk aan al mijn wensen alleen het hoofdstel heeft geen aansnoerneusriem.

Afbeelding

Ander belangrijk puntje, ik dacht aan €70 - €130 om te besteden.

Ik heb ook voor losse frontriemen gekeken, maar ik wil deze dan liever wel van hetzelfde merk als het hoofdstel hebben en dan betaal je al gauw €40 voor een frontriem.

Ladyson

Re: Willen jullie meedenken over hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 15:24

Via PB een tip gehad over een Profi Rider hoofdstel en ben helemaal verliefd!

Paloma_Janet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:03

Je kan eens bij budgethoofdstel kijken. daar heb je goedkope blingbling frontriemen(ong 10 euro dacht ik) en hoofdstellen die ook aan jou eisen voldoen.

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:34

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 20:32

Goh, dat kende ik nog niet.. Wat gaaf! Voorlopig is mijn missie alleen eerst om een hoofdstel te kopen :D

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:04

Ik heb mijn frontriem besteld bij wonderwanita hier op bokt.. Leuke en van fatsoenlijke kwaliteit frontriemen en zeer betaalbaar.. Dan blijft er nog genoeg geld over voor een nieuw hoofdstel met aansnoer..

Ik zelf heb de dobert stallmeister (ik heb de variant met brede aansnoerneusriem).. Hij is wel iets duurder dan wat jij wil, maar met een leuke korting, heb je wel een goed hoofdstel voor een leuke prijs..