Wie heeft hier ervaring mee gehad?? Britt heeft sinds denk 6 weken een nieuw zadel, haar vorige is grof vuil geworden... Nou goed, zadel erop en lijkt goed te liggen. Het rijden gaat ook goed. Ze loop zelfs ruimer en los door het lichaam. Maar nu heb ik witte haren ontdekt, in 1 dag (ja ondanks mijn zichtdetail ze zaten er echt niet)
Opzadelen, singelen ze reageert niet anders dan normaal. Ik ga uiteraard naar de zadelmaker, die afspraak staat al. Alleen wil ik me graag oriënteren. Het is zo dubbel aangezien ze beter loopt.
ik heb me eens laten vertellen, dat zodra de druk eraf is (drukplek slecht passend iets) daarna de witte haren pas komen, dus in die optie is het gunstig
bedankt voor de reacties. britt heeft er (gelukkig!!) nog nooit een open plek gehad. en heb ook nooit een vochtbultje of iets dergelijks ontdekt. begreep dat het ook van een dekje kan komen. of lange ritten.
Ik heb het ook eerder gezien dat de witte haren pas later kwamen. Ik denk dat het door het oude zadel komt. Wel goed om het voor de zekerheid te laten checken door de zadelmaker