Ik heb ooit in een paarden blad een advertentie gelezen over een grote western winkel. Een winkel die alleen gericht was op Western rijden. Ik zou daar zooooo graag heel willen maar ik weet niet waar en ik kan de advertentie niet meer vinden.
Wie weet waar in omgeving Groningen zo'n winkel zit? Graag de plaats en de site als iemand het weet.
ben nog nooit in zo'n winkel geweest Waarom wil ik daar nu heen? Zal ik een korte toelichting over geven.
al vanaf dat ik 9 jaar ben heb ik een Appaloosa veulen gekregen. Vanaf dat moment zijn Stip (zo heb ik haar genoemd) onafscheidelijk. Veel beleeft en veel geleerd. Alle bij zo onwetend als wat maar alles hebben we door vallen en opstaan geleerd. Nu word ik eind deze maand de 30ste 18 jaar. Stippie is ook maar een Appaloosa merrie van 1.36m gelukkig ben ik zelf ook niet zo groot dus kan nog volop van haar genieten
We hebben nu sinds een jaar een aantal KWPN paardjes gekocht ik ga nu dus ook echt veder met de paarden Stippie blijft bij mij maar ik wil haar nu western gericht gaan rijden gewoon voor de fun.
Daarom ben ik nu hard opzoek naar die ene mooie western winkel want ik wil daar graag even rondsnuffelen!!!!
Hoop dat jullie mij veder kunnen helpen, wil namelijk zooooo graag weten waar die winkel zitten.
Jaime_
Geplaatst: 16-08-13 15:30
misschien arthurs western store? maar weet niet of dat in groningen is..