Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shariell schreef:Haha nog zo 1 mijn verzorgpony heeft een behoorlijke lange rug en ook nog ddorgezakt waardoor ze hoge schoft heeft vooral vorige winter omdat ze haar net hadden en heel mager was ze ziet er nu beter uit maar door die hoge schoft past alleen een mega zadel het is een welshje en nu willen ze gewewn ander zadel, ik snap je helemaal en een boomloos zadel ben ik niet heel erg fan van maar dat is natuurlijk jouw keus
nientje78 schreef:Mss dat je je vraag hier kan stellen; [HAR] voor en nadelen boomloos zadel
Kun je gelijk ervaringen lezen van andere mensen die een boomloos zadel hebben
savieralover schreef:Shariell schreef:Haha nog zo 1 mijn verzorgpony heeft een behoorlijke lange rug en ook nog ddorgezakt waardoor ze hoge schoft heeft vooral vorige winter omdat ze haar net hadden en heel mager was ze ziet er nu beter uit maar door die hoge schoft past alleen een mega zadel het is een welshje en nu willen ze gewewn ander zadel, ik snap je helemaal en een boomloos zadel ben ik niet heel erg fan van maar dat is natuurlijk jouw keus
haha vreselijk he die paarden met moeilijke ruggen! Wat boomloos betreft heb ik nog niet echt een mening gevormt aangezien ik er dus geen ervaring mee heb vandaar ook dit topic. Dus misschien komt er een misschien komt er geen de tijd zal het leren
MarliesV schreef:Shariell, maar dat ligt niet aan het zadel maar aan de onafhankelijkheid van je zit. Als je op een boomloze goed kan zitten en rijden kan je op elk zadel onafhankelijk zitten.
Dat het in het begin wennen is en instabiel ben ik absoluut met je eens maar je leert er wel van zitten!