Welke vliegen deken voor kleine pony. Tips of ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Isa

Welke vliegen deken voor kleine pony. Tips of ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 12:16

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:07

even een kleine tip. let op de boven EN ondermaat :) vraag zodanig de bovenmaat aan.
mijn pony heeft flinke billen (is maar 84cm) maar heeft deken maat 125, daarbij zie je bovenmaat 85 of 95, ze heeft 85 bovenmaat nodig (zelf gemeten heeft ze eigelijk 80 nodig). maat 95 verzuipt ze in :)

Nika heeft ook vliegendekens, maar voor mijn pony is daar de bovenmaat te groot bij.
BR heeft ook veel vliegendekens (vaak kunnen de winkels die dekens gewoon bestellen)

_Isa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 22:07

just_kiki schreef:
even een kleine tip. let op de boven EN ondermaat :) vraag zodanig de bovenmaat aan.
mijn pony heeft flinke billen (is maar 84cm) maar heeft deken maat 125, daarbij zie je bovenmaat 85 of 95, ze heeft 85 bovenmaat nodig (zelf gemeten heeft ze eigelijk 80 nodig). maat 95 verzuipt ze in :)

Nika heeft ook vliegendekens, maar voor mijn pony is daar de bovenmaat te groot bij.
BR heeft ook veel vliegendekens (vaak kunnen de winkels die dekens gewoon bestellen)

Bedankt voor je reactie!
En de algemene maat voor een pony is?
Ik zie vaak 1.05 1.15 tot 205 dat is dan de bovenmaat?
Kan je de onder en boven maat dan zelf doorgeven?

just_kiki

Re: Welke vliegen deken voor kleine pony. Tips of ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:39

is elke pony even groot? nee. dus er is geen algemene maat. je zult je pony moeten meten (schofthoogte, of even van midden borst tot midden staart)

tot 205 is de ondermaat ( -50 is dan de boven maat )
dus 185 ondermaat is 135 bovenmaat.
even opletten dus als je besteld of ze boven of ondermaten gebruiken (bij paarden is 90% ondermaat)

_Isa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 07:03

just_kiki schreef:
is elke pony even groot? nee. dus er is geen algemene maat. je zult je pony moeten meten (schofthoogte, of even van midden borst tot midden staart)

tot 205 is de ondermaat ( -50 is dan de boven maat )
dus 185 ondermaat is 135 bovenmaat.
even opletten dus als je besteld of ze boven of ondermaten gebruiken (bij paarden is 90% ondermaat)

Oke dankjewel.
En 205 en 185 bedoel ik met algemene maat;)