Nu ponylief voor de koets gaat lopen ga ik er toch aan moeten gaan geloven, gewoon voor de zekerheid .. En als ik het dan toch moet doen dan ook liefst meteen een leuk kleurtje
Verder vraag ik me af of enkel vooraan voldoende is, of achteraan ook nodig? Hoe zit dat bij het mennen?Qua tuig heb ik iets als dit:

En omdat ik weinig mogelijkheden heb tot combineren wilde ik graag de peesjes, indien mogelijk, in de kleur van het onderlegde. Maar hoe noem je zo'n kleur?
Oranje? Geel? Het is eigenlijk een kruising, in het echt iets meer richting geel dan op de foto ... Maarja, waar begin je met je zoektocht? Zoveel merken met elk hun eigen kleuren/benamingen ... Zijn er nog dingen waar je op moet letten bij peesjes?Tot nu toe lijken deze wel het meest in de buurt te komen:

Maar dat denk ik misschien alleen maar

Kan natuurlijk wel in de winkel gaan kijken, maar waarschijnlijk gaat het toch besteld moeten worden en dan is het wel handig als je net wat meer info kan geven

).
maar dat is waarschijnlijk wat te fel
Misschien kan ik ze wel gewoon eens in het echt bekijken, geeft toch vaak een ander beeld dan op foto..