Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Leffroi schreef:Voor een fotoshoot kan je ze altijd een keer om doen, of gewoon zo een keer voor de leuk. Maar zelf zou ik niet dagelijks willen trainen met bandages. Buiten het feit dat het elke keer zo'n gedoe is om ze om te doen, zijn ze niet erg bevorderlijk voor de pezen (spieren zitten daar niet).
Bovendien zijn bandages vrij snel vies en/ of kapot, dus zijn peesbeschermers stiekem goedkoper. Maar ook hier, als het niet hoeft, niet doen
SindyKaya schreef:listiglistje schreef:Het wordt warm en is ook nog eens veel werk, plus ze zijn na 1 x vies![]()
Setje peeskappen/kogelbeschermers zijn toch niet duur? voor 25 euro heb je al een nieuwe set en 2e hands voor nog minder....
Helaas moet ik zelf alles kopen van mijn geld..
listiglistje schreef:Maar bandages kosten toch ook geld?
Zoveel geld kost een hele set van 4 nu ook weer niet... http://www.divoza.com/collectie/paard/p ... s-set.html

Amaris schreef:daarom gebruikte ik ook nooit peesbeschermers. als je een paard hebt dat gewoon loopt heb je die ook helemaal niet nodig