ik ben ongeveel 2.5 jaar geleden van mijn paard gevallen. hierdoor is mijn rug scheefgezakt, en heb ik daar dus altijd last van, en er kan niks aan gedaan worden (foto's in kliniek laten maken etc, verschillende keren naar dokter geweest, ...).
ik doe ook rugspier oefeningen om de spieren sterker te maken maar dat lijkt niet te helpen..
na mijn klachten heb ik een wintec isabel werth gekocht. hierdoor waren mijn rugklachten voor een héél groot stuk verdwenen, en kon ik met plezier op pony gaan rijden. maar van dit zadel kreeg hij na ee ntijd drukplekken, dus zadelmaker nog eens laten komen en inderdaad, paste niet. dus opzoek naar nieuw zadel.
hij bood mij een prestige top dressage aan, zit als een zeteltje. echt geweldig. maar hoe langer ik ermee rijd, hoe meer mijn klachten terugkomen terwijl ik rijd (of al een halfuurtje rijd). maar ik twijfel dus hee lhard of ik dit zadel wel wil wegdoen, aangezien het gewoon perfect op mijn pony ligt.
dus wou ik even vragen aan jullie, of iemand die hetzelfde heeft, welk ik tegen de klachten kan doen, of met welk zadel ik genoeg steun zou hebben aan mijn rug.
) elke keer last van zowel mijn benen en rug ;p (denk wel dat zadel voor mij te groot is, zou ook daar aan kunnen liggen)
en als dit echt niet kan dan kun je altijd nog de wol variant van de isabelle kopen xx