spicegirl schreef:wat een rare verwoording van je.waar slaat dat op ?
je zegt, dat je er iemand naar laten kijken als het niet past. en hoe bepaal je dat dan ? je moet eerst passen, door iemand met verstand ervan, en dan pas kopen. wss heb je ook je paard niet meegenomen om te passen, bij aankoop.dat is al de eerste voorwaarde bij het kopen van een westernzadel. paard erbij. kan je heel wat geld aan zadels en reizen besparen.
ik zie een foto van een zadel.dat is voldoende voor mij.
ik heb +- 350 x western tack gekocht van een foto. ik heb me nooit vergist in de kwaliteit, integendeel, soms herkende ik het merk al van het zien van een foto alleen al, terwijl de verkoper niet wist wat het was.
mijn bijnaam is de Tackqueen. ik krijg wekelijks een paar PB's, vaak van mensen die ik geeneens ken, die vragen om advies over tack. of ik weet waar het te koop is, wat ze moeten kopen, of wat ze beter kunnen laten liggen.of wat het waard is. zoals gezegd, ik heb meer dan ruime ervaring.
en jouw foto zegt genoeg. als jij nog moet beginnen als western ruiter, en je denkt het beter te weten, be my guest, stuur ik ze voortaan wel naar jou door.
jouw foto zegt genoeg.het is niet veel , om het aardig te zeggen.
spaar ff door voor een goed 2ehands merkzadel, en bespaar je paard/pony pijn in zn rug...
en die tip van het logo had ik ook al gezegd..
ik denk dat we elkaar dan flink verkeerd begrijpen. sorry maar ik raak behoorlijk geirriteerd als mensen niet goed lezen. ik zeg niet dat ik er pas iemand bij haal als hij niet past. ik zeg dat ik iemand laat kijken voor dat ik uberhaupt maar denk aan rijden? ik heb niet gezegt dat ik is pas iemand haal als hij niet past. ik snap zelf ook echt wel dat ik dat zelf niet kan zien.
en ik vind gewoon raar/knap als je kwaliteit van een foto kan zien zonder het daadwerkelijk te zien en te voelen terwijl ik dat altijd een belangrijk punt vind om kwaliteit te bepalen met wat dan ook. ik wil je best erin geloven maar 1 ik heb hem nou toch al gekocht en 2 ik laat hem liever controleren door een zadelmaker die het in het echt ziet dan iemand op bokt die slechts een foto ziet. daarin kan je mij toch ook begrijpen ?
een een niet al te duur zadel is niet per defenitie een goedkoop zadel? ik heb hier al heel lang voor gespaard en nu kon ik eindelijkz eggen dat ik een degenlijk zadel kan halen. laat me hier even blij mee zijn? als hij niet past verkoop ik hem gewoon weer of zoals ik zei geef ik hem kado aan me nichtje die binnenkort jarig is
daarbij denk ik helemaal niks beter te weten in tegen deel. ik weet zelf ook dat ik een enorme western leek ben . maar daarom wil ik graag iemand met veel ervaring. en wat ik uit jou 2e berichtje las kwam jij niet echt proffesioneel over. maarja zo vat ik het op, sorry daarvoor
sorry voor mischien een mis communicatie ik hoop dat dit van beide kanten vergeven word? ik denk dat we elkaars berichten gewoon verkeerd opgevat hebben